آرسا پلاست
شنبه , جولای 27 2024
خانه / کیسه فریزر چسبی / فروش عمده انواع کیسه فریزر چسبی

فروش عمده انواع کیسه فریزر چسبی

آیا خرید عمده انواع کیسه های فریزر در قیمت آن تاثیر دارد؟ چرا فروش فریزر چسبی بیشتر از انواع دیگر آنست؟ کیسه فریزر از جمله کالاهاییست که اکثر مردم از آن استفاده میکنند و همین امر باعث شده تا تولیدی های زیادی درین زمینه فعالیت داشته باشند. در این میان پخش کنندگان عمده و خرده اقدام به خرید از کارخانه ها و فروش محصول به مصرف کنندگان و خریداران مینمایند. البته میزان خزید میتواند در قیمت تاثیر گذار باشد و برای خرید های عمده قیمت هم با تخفیف و با قیمت عمده عرضه میشود.

نحوه تولید کیسه فریزر

فریزر از مواد اولیه نایلکسی بهمراه بعضی افزودنیها تولید و عرضه میشود. در فرآیند تولید این محصول باید از مواد اولیه مرغوب و کاملا بهداشتی استفاده نمود. همچنین تولید با دستگاههای بروز و با تکنولوژی روز دنیا اهمیت زیادی دارد. پرسنل کار آزموده و مجرب نیز در هنگام تولید میتواند به کیفیت کار و بسته بندی کمک زیادی بنمایند.

انواع کیسه فریزر

فریزر در انواع مختلفی تولید و به بازار مصرف عرضه میشود. فریزر لفاف یا شیت، فریزر رولی، فریزر چسبی و در نهایت جعبه ای که هرکدام مزایا و معایبی دارند. البته از نظر کیفیت مواد و دوخت و … باید یکسان باشند چون همه آنها در موارد یکسانی مصرف خواهند شد. فریزر لفاف بصورت تک عددی بسته بندی میشود. در فریزر رولی برگهای فریزر بصورت پیوسته هستند البته از قسمت دوخت هر برگ قابل جداشدن میباشند. در نوع چسبی همه فریزر ها از انتها به چسبیده هستند و در پشت بسته چسبی تعبیه شده که میتوان آنرا به درب کابینت، یخچال یا هرجا که مناسب باشد چسباند. به دلیل استفاده آسان و در دسترس بودن در هر لحظه فریزر چسبی از محبوبیت بیشتری در بین خریداران و مصرف کنندگان برخوردار است. نوع جعبه ای هم مشابه رولی میباشد با این تفاوت که درون جعبه قرار میگیرد و استفاده میشود.

 

 

موارد مصرف این محصول

کیسه فریزر کاربردهای مختلفی دارد از جمله در مصارف خانگی برای نگهداری مواد غذایی و انجماد آنها و برای نگهداری میوه ها و سبزیجات و هرگونه موادی که نیازست تا با هوا تبادلی نداشته باشند میتواند بکار آید. علاوه بر آن در داروخانه ها و سوپر مارکتها و بسیاری از مصارف مختلف مورد مصرف میباشد. البته مواد فریزر میتواند در تولید دستکش های یکبار مصرف نیز استفاده شود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
امیر علی علی نسب
مشاوره و فروش:
شماره موبایل: 09129281256
آدرس کانال: arsaplast@
پست الکترونیکی: iranarsaplast@gmail.com
کانال تلگرام